SEO galimybių analizė
Prieš pradedant SEO procesą būtina išsiaiškinti tikslus, kuriuos savo rinkos segmente optimizuojamas puslapis ar interneto parduotuvė turės pasiekti. Tam reikia išanalizuoti konkuruojančius tinklapius ir situaciją šio pobūdžio interneto svetainių rinkoje.
Mūsų kolektyvas jau daug metų stebi Google paieškos variklio teikiamus reikalavimus įvairiems interneto puslapiams. Tai interneto katalogai ir internetinės parduotuvės, įvairūs pramoginiai bei žinių interneto portalai. Taip pat turime sukaupę didelę patirtį vystant mažus internetinius puslapius (angl. micro–pages). Remdamiesi šiomis žiniomis mes galime Jums pasiūlyti optimalią analizę, ko reikia kliento puslapiui, kokiais raktažodžiais reikia bandyti pozicionuoti tinklalapį paieškos variklių rezultatų puslapiuose ankstyvoje ir vėlesnėse plėtros stadijose.
Norint pasiekti kuo aukštesnių rezultatų, reikia nuspręsti, kokiais raktažodžiais ar raktažodžių grupėmis Jūs pageidaujate pirmauti paieškos rezultatų puslapiuose. Turint šiuos duomenis taip pat reikia atlikti šių raktažodžių konkurencijos analizę, ištirti, kokius numatomus lankytojų srautus bus galima pasiekti, naudojant vieną ar kitą paieškos žodį. Kiekvienas raktažodis – tai skirtingas tikslinių lankytojų srautas Jūsų puslapyje.
Mūsų kolektyvas:
- Išanalizuos Jūsų konkurentų puslapius;
- Išanalizuos norimas raktažodžių grupes;
- Pasiūlys daugiau raktažodžių, kurie užtikrins papildomus lankytojų srautus;
- Pateiks analizę ir jos įgyvendinimo rezultatus.
Mes nuolatos tiriame Lietuvos interneto rinką įvairiausiuose SEO segmentuose, ir ši patirtis padeda pritaikyti patį geriausią raktažodžių atrankos modulį kiekvienam klientui atskirai. Remiantis mūsų patirtimi, raktažodžių strategija skiriasi kiekvienam puslapiui kaip ir kiekvienam rinkos segmentui. Žinodami, kokia situacija yra Lietuvos ir užsienio rinkose, mes gali sukurti labai efektyvią raktažodžių strategiją.