SEO galimybių analizė - Svetainiu kurimas, Tinklapių kūrimas,SEO paslaugos,SEM paslaugos,Optimizavimas paieškos sistemoms, Reklama Internete,Kompiuterių priežiūra - Jūsų svetainės kelias į sėkmę

InternetSOLUTIONS.lt

Tel.nr +370 610 49600
El. paštas: info@internetsolutions.lt
  • LT
  • LV
  • RU
  • EN

SEO galimybių analizė

 

Prieš pradedant SEO procesą būtina išsiaiškinti tikslus, kuriuos savo rinkos segmente optimizuojamas puslapis ar interneto parduotuvė turės pasiekti. Tam reikia išanalizuoti konkuruojančius tinklapius ir situaciją šio pobūdžio interneto svetainių rinkoje.

Mūsų kolektyvas jau daug metų stebi Google paieškos variklio teikiamus reikalavimus įvairiems interneto puslapiams. Tai interneto ir , įvairūs pramoginiai bei žinių interneto portalai. Taip pat turime sukaupę didelę patirtį vystant mažus internetinius puslapius (angl. micro–pages). Remdamiesi šiomis žiniomis mes galime Jums pasiūlyti optimalią analizę, ko reikia kliento puslapiui, kokiais raktažodžiais reikia bandyti pozicionuoti tinklalapį paieškos variklių rezultatų puslapiuose ankstyvoje ir vėlesnėse plėtros stadijose.

Norint pasiekti kuo aukštesnių rezultatų, reikia nuspręsti, kokiais raktažodžiais ar raktažodžių grupėmis Jūs pageidaujate pirmauti paieškos rezultatų puslapiuose. Turint šiuos duomenis taip pat reikia atlikti šių raktažodžių konkurencijos analizę, ištirti, kokius numatomus lankytojų srautus bus galima pasiekti, naudojant vieną ar kitą paieškos žodį. Kiekvienas raktažodis – tai skirtingas tikslinių lankytojų srautas Jūsų puslapyje.

 

Mūsų kolektyvas:  
  • Išanalizuos Jūsų konkurentų puslapius;
  • Išanalizuos norimas raktažodžių grupes;
  • Pasiūlys daugiau raktažodžių, kurie užtikrins papildomus lankytojų srautus;
  • Pateiks analizę ir jos įgyvendinimo rezultatus.

Mes nuolatos tiriame interneto rinką įvairiausiuose SEO segmentuose, ir ši patirtis padeda pritaikyti patį geriausią raktažodžių atrankos modulį kiekvienam klientui atskirai. Remiantis mūsų patirtimi, raktažodžių strategija skiriasi kiekvienam puslapiui kaip ir kiekvienam rinkos segmentui. Žinodami, kokia situacija yra Lietuvos ir užsienio rinkose, mes gali sukurti labai efektyvią raktažodžių strategiją.